CEL MAI LUNG POD RUTIER ŞI FEROVIAR DIN EUROPA, O CAPODOPERA A INGINERIEI

CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii
Unul dintre cele mai spectaculoase drumuri ale Europei este considerat cel care face legătura între capitala daneza, Copenhaga şi oraşul suedez Malmo. Pe langa modul extraordinar de realizare si peisajele minunate intalnite pe parcusul drumului, acesta are si o incarcatura simobolica importanta. 
Câştigător al Premiului pentru Structuri Remarcabile, podul Öresund se întinde pe o lungime de 8 kilometri, transformându-se apoi într-un tunel de 4 kilometri, pe sub Canalul Flint.

Deschis publicului în vara anului 2000, podul Öresund este considerat a fi o capodoperă a ingineriei: acesta este construit deasupra apei pe o lungime de 8 kilometri, după care se face trecerea prin insula artificială Peberholm şi urmează o bucată de 4 kilometri pe sub Canalul Flint.

Construită special pentru a servi ca punct de trecere între pod şi tunel, insula Peberholm are o importanţă biologică aparte: potrivit Asociaţiei Botanice Lund, aici sunt 500 de specii diferite de plante, insula fiind realizată din material dragat de pe fundul mării. Pentru ca mediul înconjurător să fie pe cât posibil protejat, cea mai mare parte a tunelului de beton a fost turnată pe uscat şi tractată la locaţie.

Drumul are o încărcătură simbolică mare, având în vedere faptul că provincia Skane (actualmente parte a Suediei) a aparţinut în trecut Danemarcei, fiind un etern subiect de discuţii între cele două state. După finalizarea lucrărilor de construcţie, Prinţul Frederik al Danemarcei şi Printesa Victoria a Suediei s-au întâlnit la jumătatea drumului, iar ceremonia de inaugurare a fost găzduită de Regina Margareta a II-a a Danemarcei şi Regele Carl XVI Gustaf al Suediei.

stirea integral aici
Formular de contact
Câmpurile marcate cu " * " sunt obligatorii
^ Inapoi sus