CREDIBILITATEA COMPANIILOR DE ASIGURARI IN CONTINUA SCADERE

CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii
La nivel global, in timp ce nivelul de incredere al clientilor in companiile de asigurari scade de la o zi la alta, increderea in institutiile bancare creste. 
Un studiu realizat de EY în 30 de ţări, a relevat faptul ca principalul motiv pentru care companiile de asigurări din întreaga lume au pierdut din credibilitate este lipsa interacţiunii cu clienţii lor. Din pacate, asiguratorii nu par să fie deranjaţi de acest lucru, întrucât nu fac nimic pentru a schimba aceasta situatie. Foarte multi dintre clienti sustin ca in ultima perioada nu au primit nicio veste de la compania care le-a incheiat asigurarea. Numarul companiilor care au o comunicare frecventa si personalizata cu clientii este destul de mic.
„În timpul crizei financiare, încrederea în instituţiile financiare a suferit o lovitură dură, dar am văzut cum aceasta a revenit în mare măsură în cazul băncilor, în vreme ce încrederea în asigurători rămâne scăzută. Băncile au suficiente ocazii pentru a încuraja interacţiunile regulate cu clienţii lor şi dispun astfel de capacitatea de a reclădi încrederea atunci când aceasta se pierde. Companiile de asigurări însă se bazează pe prea puţine puncte de contact ca să construiască o relaţie de încredere pe termen lung cu clienţii lor", explică Alina Dimitriu, Director Executiv EY România


citeste stirea integral

Formular de contact
Câmpurile marcate cu " * " sunt obligatorii
^ Inapoi sus