SOLICITARI PENTRU DĂRÂMAREA AUTOSTRĂZILOR INTRAURBANE

CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii
În timp ce România se străduieşte din greu să ajungă măcar la un număr decent de kilometri de autostradă, în alte părţi acestea sunt atât de multe încât au început să apară petiţii pentru dărâmarea lor. Este vorba despre autostrăzile construite în oraş, care sunt catalogate drept nocive şi locuitorii solicită înlocuirea lor cu spaţii verzi, zone de agrement sau noi cartiere, fără să excludă noi şosele. Deşi pare greu de crezut, în multe părţi acest lucru s-a întâmplat deja, iar reconstrucţia oraşului a atras aplauzele întregii lumi şi a adus o viaţă mai bună pentru locuitori.
Curentul verde începe să domine lumea până la punctul în care autorităţile locale încep să se înhame la proiecte ample şi costisitoare, menite să facă oraşul mai sănătos, mai eficient şi mai sigur. Parte din acest trend este şi dărâmarea autostrăzilor intraurbane, pentru a ridica în locul lor, de exemplu, străzi multifuncţionale, pe care pot în continuare să circule maşinile, dar şi bicicliştii sau pietonii. Alte primării aleg să construiască parcuri sau zone rezidenţiale acolo unde obişnuiau să fie vechile benzi-expres. Şi paradoxal, nici traficul nu se blochează, în absenţa autostrăzilor. Teoria cererii induse demonstrează că un număr mare de benzi de circulaţie atrage mai mulţi şoferi. În momentul în care acestea dispar, şoferii aleg diferite rute iar numărul lor este distribuit uniform în întregul oraş, fără a crea blocaje. Exemple sunt multe, în întreaga lume, iar un grup numit A New Dallas („Un Nou Dalas”) au ilustrat cu cazuri concrete această teorie din dorinţa de a dărâma o autostradă locală pentru a transforma zona într-un punct rezidenţial, cu zone pietonale şi parcuri.

citetste stirea integral
Formular de contact
Câmpurile marcate cu " * " sunt obligatorii
^ Inapoi sus