CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii

Dezbateri publice pentru realizarea Codului de Bune Practici Bancare

Inapoi in listing
consultare bancara
Publicat: 2015-04-22 Autor: SudImobiliar Expert
Incepand din 20 Aprilie şi până la sfârşitul lunii mai, proiectul Codului de Bune Practici va fi disponibil pentru consultare pe website-ul Consiliului Patronatelor Bancare din România.

 Intenţia este aceea de a crea un climat favorabil, care să protejeze atât băncile, cât şi clienţii. Oricine poate aduce sugestii, dar vor fi luate în calcul doar acelea care pot fi puse în practică, precum şi cele care se încadrează în limitele legale actuale.

CPBR menţionează în mod expres faptul că acest Cod de Bune Practici Bancare nu poate şi nici nu-şi propune să se situeze deasupra prevederilor legale şi normelor bancare în vigoare. Legile şi regulamentele existente cu privire la sistemul bancar vor fi strânse într-un singur loc, cu scopul principal de a-i ajuta pe clienţi să înţeleagă drepturile şi obligatiile lor, atunci când încheie o relaţie contractuală cu o bancă, sau modalităţile de a beneficia la maximum de relaţia existentă cu banca lor actuala”, explică oficialii Consiliului Patronatelor Bancare din România.

Asemenea legi şi regulamente există deja în România, dar accesul consumatorilor la ele este dificil, motiv pentru care apar diverse probleme în relaţia dintre client şi bancă. Din nefericire, consecinţele unei interacţiuni ineficiente între cele două părţi pot avea efecte devastatoare, cu atât mai mult cu cât vorbim despre o situaţie generalizată, des întâlnită la nivel naţional.

CPBR se adresează în special consumatorilor, prin intermediul asociaţiilor şi organizaţiilor care-i reprezintă şi ale căror opinii şi sugestii sunt binevenite. În afară de acestea, încurajăm şi opiniile altor membri ai comunităţii bancare, angajaţi, sindicate, însă şi autorităţi şi instituţii publice”, explică oficialii CPBR.

 Proiectul Codului de Bune Practici Bancare, vizează îmbunătăţirea relaţiilor dintre bănci şi clienţii acestora, inclusiv prin ridicarea standardelor profesionale. Odată finalizată consultarea publică şi ulterior aprobării variantei sale finale de către Adunarea Generala a CPBR, toate băncile membre ale organizaţiei vor trebui să adere la acesta atât în mod individual cât şi colectiv. Băncile membre ale CPBR sunt BCRomana, BRD, Raiffeisen Bank, UniCredit‐Ţiriac Bank, ING Bank Romania şi Volksbank România. Cele şase bănci care compun CPBR deţin aproximativ jumătate din totalul activelor bancare din sistem.

Voteaza articolul

STIRI SIMILARE

Anuntul a fost făcut de catre directorul general DETALII
Investitia de aproximativ 10 milioane de euro pent DETALII
Potrivit unei analize imobiliare, companiile din I DETALII
^ Inapoi sus