CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii

Efectele pozitive ale crizei: clienţii cu bugete mici, vânaţi de vânzători

Inapoi in listing
vanatori
Publicat: 2014-03-10 Autor: SudImobiliar Expert
Lipsa de stabilitate financiară din ultimii ani a adus cu sine un efect advers cu beneficii reale asupra clienţilor: companiile din întreaga lume au devenit interesate să asculte nevoile potenţialilor cumpărători şi să îi trateze cu respect chiar şi pe cei cu bugete mici.
După perioada de boom economic, a urmat o perioadă efervescentă, în care schimbarea a fost cuvântul de ordine. Transformările au fost, în bună parte, neprevăzute, iar speranţa în stabilitate economică a fost nefondată mult timp. Acest lucru a făcut companiile să se concentreze mai mult pe prezent, decât pe planurile de viitor. Iar prezentul a presupus adaptarea la cerinţa pieţei.
„Clienţii finali sunt mult mai educaţi decât înainte, dar cu toate acestea, este notabilă tendinţa tot mai mare a acestora de a se îndrepta spre produsele cele mai ieftine. Clienţii sunt dispuşi deci să facă rabat de la calitate pentru un preţ mic sau foarte mic, asumându-şi complet riscurile pe care le implică acest lucru. Sunt conştienţi că, poate, pe termen lung nu este rentabil să acţioneze astfel, dar îi interesează mai mult nevoia din prezent”, arată Andrei Sulyok, directorul Lindab România.

Pentru a face faţă concurenţei, companiile au început să ofere pachete de produse şi servicii

În demersul lor de a obţine cel mai mic preţ, clienţii fac studii de piaţă amănunţite. Ei cer oferte de mai mai mulţi furnizori concurenţi de pe piaţă. Conştienţi de acest lucru, pentru a fi competitivi în negocieri, oamenii de vânzări au început să ofere nu doar produse, ci pachete întregi care să răspundă nevoilor clienţilor.

Românii s-au obişnuit să rezolve problemele locuinţei în timp, chiar dacă riscul este un cost final mai mare

O a treia categorie este reprezentată de clienţii care preferă să îşi rezolve toate problemele în timp, în măsura în care bugetul le permite acest lucru. Această tendinţă a fost expusă de mai multe companii din domeniul materialelor de construcţii.

Citeste stirea integral

Voteaza articolul

STIRI SIMILARE

UEFA ne obligă ca până în anul 2020 sa avem li DETALII
Un întreprinzător din Islanda, a gasit o metoda DETALII
Un proiect imobliar cu aproape 600 de unitati loca DETALII
^ Inapoi sus