CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii

Sistem modern de parcare in Bucuresti

Inapoi in listing
39500 parcare tripla1
Publicat: 2016-02-04 Autor: SudImobiliar Expert
Autoritatile anunta implementarea unui proiect pilot de parcare civilizata in centrul Capitalei
Modernizarea Bucurestiului presupune necesitatea dezvoltarii infrastructurii si a unor parcari moderne si civilizate. Autoritatile urmaresc integrarea unui proiect-pilot de parcare civilizată in centrul Capitalei, asa cum gasim in diverse tari ale lumii.
Necesitatea unui sistem modern de parcare, în Bucureşti, este acut resimţită atât de şoferi cât şi de pietoni. Autorităţile au avut câteva tentative de a modifica lucrurile, însă aceste proiecte s-au oprit în stadii incipiente. Problema cu parcările este, în principal, faptul că orice soluţie de modernizare va aduce nemulţumirea şoferilor, măcar până se obişnuiesc cu ideea. Pentru cei care vor un Bucureşti cu parcare ca afară, este un preţ de plătit. La modul propriu. Iar şoferii bucureşteni au o reală problemă cu plata locului de parcare.
"Acest domeniu, ca şi multe altele, suferă de o lipsă de resurse pentru desfăşurarea funcţiilor, în acest caz sunt foarte limitate resursele pentru aplicarea legii şi în corespondenţă capacitatea de implementare a politicilor propuse. În plus, nu există voinţă politică pentru a defini o politică de parcare”, se arată în Planul de Dezvoltare Urbană Bucureşti-Ilfov.  
Potrivit studiilor de impact, în cazul în care parcările ar începe să fie taxată cu un preţ de 5 lei pe oră, doar 65% dintre şoferi ar parca în zonele cu plată. Alţi 21% ar căuta până când ar găsi un loc de parcare gratuit, iar 6% ar fi dispuşi să meargă pe jos până la 20 de minute de la locul de parcare până la destinaţie, doar pentru a nu plăti taxa. Lucrurile se schimbă radical însă dacă taxa scade la 2 lei pe oră. în acest caz, 85% dintre clienţi ar plăti parcarea şi doar 6% ar căuta parcare gratuită. Însă indiferent de soluţia aleasă, parcarea de rezidenţă este privilegiată.

„Politica de parcare trebuie să facă diferenţă între parcările la locul de destinaţie şi parcările rezidenţiale. În timp ce prima este mai potrivită pentru politici restrictive de parcare, inclusiv mecanisme de taxare, aceste aspecte sunt problematice în cazul parcărilor rezidenţiale. Parcare pentru rezidenţi se va baza pe o revizuire a politicilor în diverse oraşe şi recomandarea unei abordării care să crească spaţiile disponibile fără a intra în conflict cu ceilalţi participanţi la trafic şi metode de alocare, care sunt în concordanţă cu capacitatea”, se arată în planul de modernizare a Bucureştiului.

Proiectul pilot va face diferenţierea între parcările pentru rezidenţi, vizitatori şi navetişti

Urmând aceste criterii, municipalitatea urmează să implementeze un proiect pilot în centrul Bucureştiului, care va funcţiona ca un barometru de satisfacţie. Acesta va fi primul pas pentru a testa reacţia celor trei categorii de utilizatori implicaţi: rezidenţi, vizitatori şi navetişti.

„Pilotul de promovare subliniază importanţa calităţii urbane, sprijină obiective realiste pentru managementul cererii de călătorie spre centrul oraşului şi abordează nevoi reale ale locuitorilor din zonă. Capacitatea de parcare trebuie împărţită în câteva tipuri:

  • Parcarea pe stradă;
  • Parcări municipale;
  • Parcări private pentru funcţiuni rezidenţiale şi/sau de afaceri;
  • Parcări private deschise publicului general”, se subliniază în Planul de Mobilitate Urbană.
stirea integral aici

Voteaza articolul

STIRI SIMILARE

^ Inapoi sus