CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii

Targurile imobiliare sunt la mare succes in 2014

Inapoi in listing
cristina bercea tni
Publicat: 2014-05-15 Autor: SudImobiliar Expert
Numărul expozanţilor creşte semnificativ faţă de anii trecuţi, iar vizitatorii aşteaptă la coadă pentru a sta de vorbă cu dezvoltatorii şi consultanţii imobiliari sau financiari.
Despre succesul ultimei ediţii a TNI şi semnificaţiile acesteia, IMOPEDIA.ro a stat de vorbă cu Cristina Bercea, PR Manager în cadrul BDOBC Business Center.

Ediţia din mai a TNI s-a remarcat datorită cozilor de vizitatori de la intrare. Încep să se schimbe lucrurile în bine?

Observăm cu uşurinţă că a crescut numărul de vizitatori faţă de ediţiile anterioare: în cele trei zile ale TNI din mai au fost circa 5.300 vizitatori (contorizaţi după biletele vândute la intrare), în timp ce numărul de vizitatori pe site-ul evenimentului în săptămâna expoziţiei a depăşit 21.600. Însă şi mai important decât numărul este calitatea acestora. Vizitatorii vin deoarece sunt interesaţi cu adevărat de achiziţia unei locuinţe – petrec mai mult timp la standuri, discută mai mult cu dezvoltatorii şi vin mai bine pregătiţi, ştiu exact ce fel de locuinţă caută şi în ce zonă vor să fie amplasată.

Noi anticipam că lucrurile vor fi mai bine decât la ediţia anterioară. Crescuse deja numărul vizitatorilor de pe site şi am resimţit acest lucru încă de pe parcursul înscrierilor, datorită numărului mai mare de expozanţi. În plus, cei care s-au înscris la TNI ne-au spus că începutul lui 2014 a adus mai multe tranzacţii imobiliare decât aceeaşi perioadă a anului trecut. Nu ştiu cât de curând se va ajune la numărul de tranzacţii sau la preţurile din 2008, însă cu siguranţă lucrurile s-au îmbunătăţit, ceea ce se reflectă atât din atitudinea expozanţilor, cât şi din cea a vizitatorilor.

Ce schimbări au adus anii trecuţi în organizarea târgurilor imobiliare? Cum s-a adaptat strategia?

În 2008, am avut 198 companii expozante şi trei săli de evenimente. În anul următor, numărul expozanţilor a scăzut dramatic la 45, astfel că ne-am restrâns la o singură sală. Ceea ce s-a întâmplat în piaţă s-a reflectat foarte clar în cadrul evenimentului – multe firme au dispărut sau au încetat să se mai promoveze. Cu toate acestea, noi am continuat să organizăm târgul la fel de bine şi am dublat tot ce însemna promovare şi mediaplan. Aşa am reuşit să ne menţinem în piaţă, să facem din TNI un brand de succes, să rămânem în memoria vizitatorilor drept cel mai mare târg de profil. Acum, expoziţia s-a desfăşurat pe o suprafaţă de 2.200 metri pătraţi, am avut peste 90 de expozanţi şi începem uşor să ne apropiem de numărul de firme din trecut.


Si compania noastra, Sud Imobiliar Expert, a fost prezenta in cadrul acestui targ cu cele mai interesante oferte imobiliare din Zona de Sud
Citeste continuarea stirii aici:

Voteaza articolul

STIRI SIMILARE

^ Inapoi sus