CRITERIILE PLANULUI DE MOBILITATE URBANĂ SUNT INTELESE GRESIT DE CATRE AUTORITATI

CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii
Planul de Mobilitate Urbană care are ca scop modernizarea zonei Bucuresti-Ilfov intampina mari probleme inca din faza incipienta prin nerespectarea criteriilor de finantare. Tratate cu superficialitate de catre reprezentatii Primariei Bucuresti, aceste criterii de finantare nerespectate ar putea duce la suspendarea fondurilor alocate de Uniunea Europeană în această direcţie.

Planul de Mobilitate Urbană pentru regiunea Bucureşti-Ilfov este un proiect complex, care se întinde pe decenii întregi. Acest proiect ar putea transforma Capitala într-un oraş mai bun pentru următoarele generaţii, sau ar putea complica şi mai mult bunul mers al lucrurilor, în funcţie de cum se lucrează. Suntem abia la început, dar lucrurile nu se arată deloc încurajatoare, poate chiar din contră. Am început totul cu o amânare de 15 luni, iar acum riscăm retragerea susţinerii Uniunii Europene, din cauza faptului că ne abatem de la regulile de bază.  

"Până în acest moment, realizarea documentului final s-a făcut doar cu încălcarea procedurilor. Cetăţenii nu au fost implicaţi decât în etapa finală, când se mai pot face doar modificări minore. Conceptul de Mobilitate Urbană a fost greşit înţeles prin Fluidizarea Traficului, în ciuda eforturilor UE de a explica faptul că măsurile de fluidizare a traficului conduc automat la congestionarea acestuia. Iar autorităţile nu pot să numească nici măcar trei principii ale Planului. Nerespectarea strategiei va conduce la blocarea finanţărilor europene şi lipsa supravegherii din partea UE”, explică oficialii asociaţiei ActiveWatch.

Bucureştiul a fost numit oraşul cu cel mai aglomerat trafic al anului 2014, titlu obţinut imediat după implementarea unor măsuri ample de fluidificare a circulaţiei rutiere. Specialiştii locali în mobilitate urbană sunt relativ noi în domeniu şi încă nu prea temeinic pregătiţi. Tocmai de aceea, este important să fie respectate principiile de realizare ale Planului, care sunt concluziile unui studiu care a durat mai bine de trei ani. Cu acest scop, s-au analizat strategiile experţilor în mobilitate din 26 de ţări, iar Comisia Europeană a oferit municipalităţii documentaţie în limba română, pentru a facilita întregul demers.

"Municipalitatea a ignorat documentaţia oferită de Comisia Europeană, iar coordonatorul proiectului spune că nu îşi poate asuma proiectul pe termen lung, pentru că face parte dintr-o conducere interimară. Este vorba despre lipsă de asumare a responsabilităţii şi o clară neînţelegere a rolului unei strategii, într-un proiect de asemenea amploare”, continuă oficialii asociaţiei ActiveWatch.

stirea integral aici

 

Formular de contact
Câmpurile marcate cu " * " sunt obligatorii
^ Inapoi sus