DIN CE IN CE MAI MULTI ROMANI APELEAZA LA SERVICIILE DESIGNERILOR DE INTERIOR

CAUTĂ OFERTE
Alege zona
ID ofertă
palladium residence
ADAUGA ANUNTUL TAU

Introduceţi cererea sau oferta dumneavoastră în acest formular, şi în cel mai scurt timp, un reprezentant al companiei noastre vă va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Detalii
CALCULATOR DE TAXE
Preț
Taxele notariale calculate sunt cele minime impuse de Camera Notarilor Publici.
VILA SOS. OLTENITEI
SUPER OFERTA SUPER OFERTA

Vila tip duplex, regim de inaltime P + 1 + M, suprafata utila 120 mp, 120 mp teren, living, debara,bucatarie, 3 dormitoare, 2 bai, mansarda. Placa si scara din beton peste etaj.Locuinta se vinde complet finisata cu gresie, faianta, parchet, usi, tamplarie pvc cu geamuri termopan, centrala termica, calorifere, obiecte sanitare in bai, instalatii electrice, bransamente si contorizari individuale la toate utilitatile orasului, loc de parcare. Asiguram asistenta gratuita la intocmireadosarului bancar si la obtinerea creditului. Comision 0%.

Detalii
Fie că este vorba de proprietari interesaţi de amenajarea locuinţei sau de companii cu proiecte de anvergură, precum clădirile de birouri sau mall-urile, clienţii creditează din ce în ce mai mult părerea specialiştilor. Cu toate acestea, raportul calitate-preţ rămâne elementul decisiv în achiziţionarea produselor.

Din ce în ce mai mulţi români apelează la serviciile designerilor de interior, fapt remarcat nu numai de aceştia, ci şi de producătorii de mobilier. Potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, 1 din 10 români îşi amenajează locuinţele cu ajutorul designerilor de interior.

„În 2014 am remarcat o creştere a importanţei acordate design-ului atat în cazul locuinţelor individuale, cât şi proiectelor de mai mare anvergură cum sunt mall-urile sau clădirile de birouri. Astfel, peste 10% dintre români apelează la specialişti - arhitecţi sau designeri de interior - şi respectă indicaţiile acestora legate de produsele recomandate, comparativ cu anii trecuţi, când alegerile se bazau pe preferinţele personale, fără să ţină cont de părerea unui consultant în domeniu”, declară Oana Toader, Business Developer Kuma România.

Însă elementul decisiv în achiziţionarea produselor rămâne raportul calitate-preţ. Mai mult, românii se află tot mai des în căutarea unor produse certificate, rezistente şi durabile deoarece au învăţat importanţa acestor aspecte, înţelegând că un produs ieftin aduce cu sine şi probleme în ceea ce priveşte calitatea.

Stirea integral aici:

Formular de contact
Câmpurile marcate cu " * " sunt obligatorii
^ Inapoi sus